گام بلند دکتر الله مرادجهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه اهواز،باوی،حمیدیه و کارون برای تصاحب‌ کرسی بهارستان.

15 / 100

جلسه هم اندیشی جمع کثیری از طوایف بختیاری با محوریت الله مراد جهانگیری در محل مسجد آیت الله اشرفی اصفهانی(خمینی شهری های مقیم اهواز) در مرکز شهر اهواز برگزار شد.

گفتنی است:این جلسه با حضوربیش از هزار نفر از بختیاریها و سایر اقوام و شهروندان برگزار شد، و به نوعی یک اعلام حضور قوی از طرف دکتر الله مراد جهانگیری برای تصاحب کرسی بهارستان می باشد.

پناه مردم نیوز در تبادل اطلاعات وتحلیل شرایط سیاسی خوزستان  در گفتگو با کارشناسان سیاسی وحوزه انتخابات به این نتیجه وگمانه زنی رسیده است که از نگاه کارشناسان سیاسی دکتر الله مراد جهانگیری می تواند پدیده انتخابات اهواز باشد  به دلیل اینکه ایشان متخصص حوزه قانون نویسی و قانونگذاری است و خود کارمند مجلس شورای اسلامی وعضو هیات مشاورین تدوین، تنقیح و تفسیر قوانین و رابط تفاهم نامه ملی قوای سه گانه در زمینه تنقیح قوانین و مقررات کشور می باشد. همین سوابق و ویژگی های بارز او، باعث تمایز ایشان نسبت به دیگر کاندیداها شده است.

نیز مردم محوری وحسن خلق وتخصص وتعامل از دیگر مولفه های بارز شخصیتی است که این ویژگی های بارز او باعث شده که به عنوان پدیده انتخابات در این حوزه تبدیل شود. همچنین با توجه به تجربیات چندین ساله ایشان در مجلس شورای اسلامی، می تواند هم در زمینه قانونگداری و هم در زمینه گره گشایی از مشکلات استان خوزستان و مخصوصا حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون بسیار مثمر ثمر واقع شود.

این کاندیدای مردمی مورد حمایت اقوام مختلف،کسبه، بازاریان، اصناف وگروههای مختلف اجتماعی می باشد.

که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_کاندیدای مورد حمایت خانه کارگر.

_کاندیدای مورد حمایت اصناف مختلف.

_کاندیدای مورد حمایت کانون بازنشستگان استان.

_کاندیدای مورد حمایت جامعه فرهنگیان.

_کاندیدای مورد حمایت اصفهانی های مقیم اهواز.

_کاندیدای مورد بخش اعظم شوشتری ها و دزفولی های مقیم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون.

_کاندیدای مورد حمایت کردها، لرستانی ها، کهگیلویه و بویراحمدی ها و ایلامی های مقیم اهواز،باوی، حمیدیه و کارون.

_کاندیدای مورد حمایت جامعه حقوقدانان و کانون وکلاء و جامعه مهندسین و سایر اقشار جامعه.

گفتنی است دکتر جهانگیری در تبیین مواضع وبرنامه های انتخاباتی نشستی انتخاباتی در مسجد آیت الله اشرفی اصفحانی برگزار نمود که در این دیدار جمع کثیری از طوایف بختیاری با محوریت دکتر الله مراد جهانگیری حاضر شده وبه حمایت از وی پرداختند که در ادامه این نشست ،دکتر الله مراد جهانگیری به موضوع اهمیت و ظرفیت مجمع نمایندگان استان  و فعال کردن این ظرفیت در جهت گره گشایی از مشکلات استان و همچنین فعال کردن سایر ظرفیت های استان  خوزستان و حوزه انتخابیه تاکید کرد.

همچنین در این جلسه مادر شهیدان فرجوانی و جمعی از بزرگان و سخنرانان به حمایت از دکتر الله مراد جهانگیری سخنرانی کردند.

  • نویسنده : مهدی کیان
  • منبع خبر : ستاد انتخابات دکتر جهانگیری