7 / 100 قدرت گرفته توسط Rank Math SEO او پر از ایده‌های نو و خلاق است که می‌تواند به تحول و پویایی در ساختارهای قدیمی کمک کند. وی به دلیل آشنایی بیشتر با دنیای مدرن و دسترسی به منابع به‌روز، می‌توانند دیدگاه‌های تازه‌ای به بحث‌های مهم کشوری بیاورد. او از نسل جوان است و […]

7 / 100

او پر از ایده‌های نو و خلاق است که می‌تواند به تحول و پویایی در ساختارهای قدیمی کمک کند.

وی به دلیل آشنایی بیشتر با دنیای مدرن و دسترسی به منابع به‌روز، می‌توانند دیدگاه‌های تازه‌ای به بحث‌های مهم کشوری بیاورد.

او از نسل جوان است و جوانان نماینده نسل آینده هستند و حضور آنها در مجلس خبرگان رهبری می‌تواند تضمینی برای در نظر گرفتن منافع آیندگان در تصمیم‌گیری‌های امروز باشند.

به تعریف نزدیکانش معمولاً سرشار از انرژی برای کار و تلاش است و می‌توانند با انگیزه‌ای بالا به حل مشکلات بپردازد.

وی تحصیل‌کرده دانشگاه و دارای دانش تخصصی است و می‌توانند با استفاده از مهارت‌های علمی خود به ارتقاء کیفیت تصمیم‌گیری‌ها در مجلس خبرگان کمک کنند.

در نهایت اینکه نخبگان و جوانان معمولاً ارتباط نزدیک‌تری با مردم و جامعه دارند و می‌توانند صدای مردم را بهتر به گوش دیگر مسئولین برسانند.

با توجه به این دلایل، رای دادن به حجت الاسلام امیررضا هدایی می‌تواند گامی مهم در جهت تضمین آینده‌ای روشن‌تر برای خوزستان و کل کشور باشد و اطمینان حاصل کند که صدای نسل‌های جدید نیز در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور شنیده می‌شود.

  • نویسنده : پیمان نجف پور - روزنامه نگار