در دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به اتفاق هیأت همراه ضمن بازدید از غرفه شرکت لوله سازی اهواز با مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفتگو و بر توسعه همکاری ها تاکید کرد.

10 / 100

به گزارش پدیده جنوب ،مهندس دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در گفتگو با مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تاکید کرد: با شناسایی نیازهای مجموعه های نفت و گاز، ضمن افزایش ظرفیت های تولید به دنبال خلق محصولات جدید با هدف رفع این نیازها هستیم.

در ادامه دکتر نوشادی با تاکید بر همکاری های مشترک فیمابین دو شرکت و ظرفیت های شرکت لوله سازی اهواز بیان کرد: مجموعه صنعتی و تولیدی شرکت لوله سازی اهواز به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع لوله های فولادی انتقال نفت و گاز در خاورمیانه، روحیه خودباوری و امید آفرینی را در کشور تزریق کرده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت افزود: همکاری و مشارکت با شرکت لوله سازی اهواز در اجرای پروژه های ملی در راستای هم‌افزایی و حمایت از تولید داخلی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده ، برای مجموعه مهندسی نفت و گاز ایران حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ادامه داد: در کنار بازار داخل، باید بازارهای خارجی نیز مورد توجه قرار گیرند و نباید مجموعه های صنعتی ما از رقابت های بین المللی دور باشند چرا که می توانند با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی مقابله کنند.

نوشادی گفت: کسانی در بازار موفق هستند که نیاز مشتریان را شناسایی و در صدد رفع آن برآیند و بر اساس نیازها تولید کنند.

وی عنوان کرد: شرکت لوله سازی اهواز از افتخارات ما در حوزه صنعت نفت و گاز است و همه باید قدر خدمت در این نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم.