مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: خوزستان یکی از پرخبرترین استانهای کشور به شمار می‌رود و حضور رسانه های متعدد در این استان، قبل از اینکه خوزستان را به استانی صنعتی و یا صاحب رتبه در انرژی و کشاورزی معرفی کند، این استان را به لحاظ فرهنگی در شرایط ممتازی قرار داده است.

10 / 100

مجید منادی روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه اولین رویداد رسانه‌ای جام امید در مجتمع ملی حفاری ایران در اهواز گفت : یکی از پیش شرط های جهاد تبیین، شناسایی ظرفیت ها، پیشرفت ها و موضوعاتی است که به مسائل امیدآفرینی جامعه ارتباط پیدا می کند.

وی ادامه داد: خوزستان یک استان موفق در مسائل فرهنگی است که دارای ظرفیت های فراوان در حوزه معرفی اسلام و تشییع و … است که باعث افتخار آفرینی می باشد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ابعاد جهاد تبیین، انتقال معارف و ارزش های انقلاب اسلامی ایران به جامعه است گفت: جوانان حلقه و بدنه اثرگذار جامعه بوده که باید به آنها بیشتر توجه کرد.

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: افتخارات فرهنگی خوزستان مربوط به یک قوم و یک شهر و طایفه نیست، خوشبختانه سراسر خوزستان دارای چنین افتخاراتی هستند و این مایه مباهات است، البته نباید از ظرفیت رسانه های استان غافل بود و خوشبختانه در این زمینه رسانه ها با روشنگری و بازگو کردن مشکلات در این زمینه بسیار کمک کردند.

وی افزود: اقدامات دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری‌اسلامی موفق نبوده و به همین جهت در تلاش هستند از طریق فضای مجازی و اطلاع‌رسانی‌های ناصحیح و سیاه‌نمایی و دروغ پراکنی، یأس و ناامیدی را به مردم القا کنند.

منادی گفت: میطلبد خبرنگاران، معلمان، هنرمندان و … به اندازه اثرگذاری خود در جامعه به موضوع جهاد تبیین ورود و به آن عمل کنند.