10 / 100 قدرت گرفته توسط Rank Math SEO به گزارش پدیده جنوب وبه نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز؛ به مناسبت گرامی داشت هفته کارگر از کارگران بسیجیِ نمونه این شرکت تجلیل شد. گزارش خبرنگار ما حاکی بر این است که؛ این جلسه در محل دفتر قائم مقام […]

10 / 100

به گزارش پدیده جنوب وبه نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز؛ به مناسبت گرامی داشت هفته کارگر از کارگران بسیجیِ نمونه این شرکت تجلیل شد.
گزارش خبرنگار ما حاکی بر این است که؛ این جلسه در محل دفتر قائم مقام شرکت، با حضور فرمانده پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل العباس آبفا و با حضور سایر بسیجیان نمونه آبفا اهواز برگزار شد.
در ادامه گزارش آمده است؛فرزان عباسیان با اشاره به اهمیت نقش بسیج کارگری در پیشبرد اهداف سازمان گفت:از ابتدای انقلاب تا کنون در هر عرصه ای که با بن بست ها مواجه شدیم نگاه بسیجی طور به مسائل ما را از بن بست ها خارج و به سمت قله ها هدایت کرده است.
قائم مقام شرکت آبفا اهواز افزود:عمده دست آورد های انقلاب اسلامی مرهون تلاش ها و مجاهدت های آن دسته از کارگرانی است که بطور بسیجی وظایف محوله خود را انجام دادند،می باشد.
وی با اشاره به این که باید فرهنگ بسیجی را بعنوان یک رسالت در سازمان ها پیاده سازی کرد، بیان دا‌شت:کارگران عزیز به ویژه همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب اهواز باید از نگاه تک بعدی به سمت نگاه چند بعدی حرکت کرده و نه تنها در اجرای مسئولیت های محوله خود نقش ایفا کنند بلکه در زمینه های مقابله با شایعات، پمپاژ نا امیدی و غیره بصورت آگاهانه و مدبرانه وارد عمل بشوند.
شایان ذکر است در پایان:مهران آرا فرمانده پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل العباس آبفا اهواز نیز؛ ضمن تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی همه کارگران عزیز آبفا اهواز، برای ایشان از خداوند متعال سلامتی و تندرستی را مسئلت داشت.
این گزارش می افزاید:در پایان جلسه به پاس تقدیر از زحمات شبانه روزی کارگران بسیجی آبفا اهواز لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا شد.
گفتنی است:پنجم الی یازدهم اردیبهشت ماه هفته بسیج کارگری نام گذاری شده است