مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در استان اظهار داشت : عمل به فرامین مقام معظم رهبری در راستای انتشار امید آفرینی وعدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس می باشد.

6 / 100

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان :مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان خوزستان است عنوان کرد: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.

محمد سعیدی پور همچنین افزود : تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری میکنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص های زیر انجام می‌پذیرد:

۱_ بر اساس اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان

۲_. برحسب تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان

۳_ اقیلم آب و هوایی هر شهرستان

۴_ نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه

۵ – براساس مصوبات تعیین شده سفرهای مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان از جمله سفر ریاست جمهوری ، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار

به عنوان مثال تعداد کولر تحویلی در یکسال اخیر در چند منطقه آموزشی سطح استان ذکر می شود
رامهرمز : ۱۰۶ عدد
باغملک : ۸۲ عدد
بهبهان : ۷۵ عدد
شوش : ۷۰ عدد
مسجدسلیمان : ۵۶ عدد

مدیر کل نوسازی مدارس استان در ادامه بیان کرد: ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره مند هستیم.

محمد سعیدی پور در پایان یادآور شد:وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار در استان خوزستان است. و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد .