مهندس آتشبار از تشکیل خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در صنعت نفت؛ بنابر رهنمودهای مهندس دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خبرداد.

10 / 100

به گزارش پدیده جنوب وبه نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، دومین بخش از نشست هم اندیشی فعالان عرصه هنری مناطق نفت خیز جنوب برای نخستین ‌بار در تاریخ مناطق نفتخیز؛ روز یکشنبه ٩ اردیبهشت ماه با حضور مهندس علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مهندس سعید آتشبار، رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

آتشبار در ابتدا به بروز و کشف استعدادهای درخشان در خانواده بزرگ صنعت نفت جنوب اشاره کرد و اظهار داشت: با مشاهده این استعدادها و ظرفیت ها که پیش از این فضایی برای ابراز نداشتند، توانمان را مضاعف خواهیم کرد تا ضمن شناسایی هر چه بیشتر این هنرمندان، گامی اساسی در جهت شناساندن صنعت نفت به عموم مردم باشیم.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به نشر فراخوان در حوزه های مختلف در جهت احصاء فعالان عرصه های هنری بیان داشت: فراخوان شناسایی هنرمندان در حوزه های نوازندگی، خوانندگی، آموزش، صدابرداری، رهبری، میکس و مستر در میان خانواده های صنعت نفت جنوب منتشر شده است و تا این لحظه ١٢٠ نفر از هنرمندان اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه، بناست خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در صنعت نفت را بنابر رهنمودهای مهندس دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب راه‌اندازی کنیم، عنوان داشت: بنا داریم تا با همت و حمایت مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب حرکت‌های جدید و عظیمی در روابط عمومی رقم بزنیم.

آتشبار خاطرنشان کرد: تشکیل شورای اولیه فیلم مناطق نفت خیز جنوب با انتشار فراخوان محدود منجر به شناسایی فعالان و علاقه مندان عرصه فیلم داستانی و مستند شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پایان بر ارائه نقشه راه تولید فیلم داستانی و تشکیل جبهه فعالان هنری تأکید کرد.