به گزارش پایگاه خبری پدیده جنوب به نقل از اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز ، راهپیمایی ۲۲بهمن ۱۴۰۲ توسط ناوگان حمل و نقل درونشهری اهواز با تمام ظرفیت خدمات دهی  شد

12 / 100

 

امیر آهن جان سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت : خدمات دهی ناوگان حمل و نقل درون‌شهری اهواز ، از ساعت ۸ صبح با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس ، از نقاط مختلف کلانشهر اهواز و مبادی خطوط اتوبوسرانی به سمت مبدأ و کانون راهپیمایی در میدان بسیج (فلکه ساعت) و خیابان عارف آغاز گردید.

آهن جان افزود : تعداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت دربستی و رایگان ، راهپیمایان را از مساجد، مراکز فرهنگی و پایگاه های مقاومت بسیج در محله های شهر به میدان بسیج جابجا کردند.

وی خاطرنشان کرد : مراسم باشکوه جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین همچون سنوات گذشته برگزار شد و ناوگان سازمان اتوبوسرانی با تمام ظرفیت در مسیرهای رفت از ساعت ۸ صبح و در مسیرهای برگشت تا ساعت ۱۳/۳۰ و به صورت رایگان خدمات دهی نمود.

وی با اشاره به سرویس دهی در مسیر بازگشت ، گفت : به همت معاونت اجرایی و اداره ارتباطات سازمان ، در بلوار آیت الله بهبهانی یک پایانه موقت ایجاد گردید که پس از اتمام مراسم راهپیمایی و با راهنمای از من بپرس ، سرویس دهی در مسیرهای بازگشت انجام شد.