معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از برگزاری طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در خوزستان با همکاری مدارس استان خبر داد.

12 / 100

 

به گزارش پدیده جنوب ، بهرام یارزاده دهکردی در خصوص اجرایی شدن این طرح گفت: پیرو تفاهم‌نامه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ و در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در مدارس منتخب استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری در استان خوزستان توجه به امر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است افزود: در گام اول اجرای این طرح در نظر داریم، ۱۱ کلاس درس، دو مدرسه منتخب در کوی علوی شهرستان اهواز را اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور نمایندگان استانداری و آموزش و پرورش استان خوزستان، به قفسه‌های کتاب که هر کدام شامل ۸۰ جلد کتاب متنوع و تازه منتشر شده و بازی و سرگرمی است، مجهز کنیم.

یارزاده دهکردی یادآور شد؛ این طرح در قالب تفاهم نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تأکید رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.