10 / 100 قدرت گرفته توسط Rank Math SEO به گزارش پدیده جنوب وبه نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، ستار عالی پور از برگزاری میز خدمت آبفا اهواز در محل دفتر امام جمعه این شهر خبر داد. مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات آبفا اهواز گفت:با توجه به […]

10 / 100

به گزارش پدیده جنوب وبه نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، ستار عالی پور از برگزاری میز خدمت آبفا اهواز در محل دفتر امام جمعه این شهر خبر داد.
مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات آبفا اهواز گفت:با توجه به برنامه روزانه برگزاری میز خدمت دستگاه های اجرایی در دفترحجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد،امام جمعه محترم اهواز، امروز میز خدمت شرکت آبفا اهواز در دفتر ایشان برپا شد.
وی افزود:برگزاری این میز خدمت کمک شایانی به ما می‌کند تا بتوانیم از نزدیک با مردم ملاقات و مشکلات و پیشنهادات آن ها را شناسایی، جمع آوری و اقدام متناسب برای رفع مشکلات و اجرای پیشنهادات انجام دهیم.
گفتی است:میز خدمت آبفا در محل دفتر امام جمعه اهواز، یکشنبه ٢۶ فروردین ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین اخوان و مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات آبفا اهواز برگزار شد.