10 / 100 قدرت گرفته توسط Rank Math SEO به گزارش پدیده جنوب و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز؛ قائم مقام این شرکت از خدمات رسانی مطلوب به شهروندان بعنوان اصلی ترین رسالت مجموعه نام برد. فرزان عباسیان با بیان این مطلب افزود: رسیدگی به کیفیت آب […]

10 / 100

به گزارش پدیده جنوب و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز؛ قائم مقام این شرکت از خدمات رسانی مطلوب به شهروندان بعنوان اصلی ترین رسالت مجموعه نام برد.
فرزان عباسیان با بیان این مطلب افزود: رسیدگی به کیفیت آب و کاهش مشکلات مربوط به فاضلاب در سطح شهر از مهمترین رسالت های مجموعه آب اهواز است که باید در بالاترین سطح انجام پذیرد.
وی افزود: رفع شکستگی و هدر رفت آب، لایروبی شبکه فاضلاب از جمله مهمترین دغدغه های مشترکین است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
عباسیان با اشاره به اینکه مشترکین نیز می بایست نسبت به پرداخت به موقع قبوض خود اقدام کنند، گفت: آبفا اهواز مجموعه ای خود گردان است که در درآمد حاصل از فروش آب را در راستای خدمات رسانی و حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران هزینه می کند، لذا پرداخت بموقع قبوض نقش بسزایی در خدمات رسانی دارد.
گفتنی است ملاقات عمومی قائم مقام آبفا کلانشهر اهواز با هدف رسیدگی به مشکلات مشترکین و صدور دستورات لازم انجام پذیرفت.