مهندس عباسیان با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، به ویژه ترور ناجوانمردانه سردار زاهدی و جمعی از همرزمان وی، مردم را به حضور پُرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. 

12 / 100

 

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، متن پیام مهندس فرزان عباسیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز قدس امسال، خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.» مقام معظم رهبری، ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

روز جهانی قدس، ابتکار ماندگار امام خمینی «ره» در دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین و تلنگری برای بیدار کردن مسلمانان جهان و وجدان خفته جهانیان بود، نقش ماندگاری که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، میلیون‌ها نفر را به خیابان‌ها می‌کشاند تا علیه رژیم غاصب صهیونیستی شعار داده و مظلومیت فلسطینیان را فریاد بزنند.

طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را به زانو درآورد و اولین شکست مفتضحانه آنان را در شش ماه اخیر رقم زد. شکست دوم آن‌ها، نرسیدن به اهداف موردنظرشان علی‌رغم کشتار بی‌امان کودکان و زنان و جنایت‌های بیشمار در نوار غزه است.

اینک دستان این رژیم منحوس بار دیگر به خون پاک فرماندهان و سرداران رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغشته شد و به راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاقصی، طوفان الاحرار» رنگ و بویی دیگر داد.

اینجانب، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه به ویژه ترور ناجوانمردانه سردار زاهدی و جمعی از همرزمان وی، مردم شهید پرور و انقلابی را به حضوری گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌نمایم.

 

فرزان عباسیان

سرپرست شرکت آبفا اهواز