12 / 100 قدرت گرفته توسط Rank Math SEO   باز هم مثل سالیان گذشته شاهد فوتبالی بودیم که گزارشگر بازی اعتراف کرد در طول بازی، بهانه ای پیدا نکرد که صدایش را بلند کند یا فریاد بزند و این حرف، نشان از یک فوتبال بی روح، محتاطانه و غیر تاکتیکی را داد. فوتبالی که […]

12 / 100

 

باز هم مثل سالیان گذشته شاهد فوتبالی بودیم که گزارشگر بازی اعتراف کرد در طول بازی، بهانه ای پیدا نکرد که صدایش را بلند کند یا فریاد بزند و این حرف، نشان از یک فوتبال بی روح، محتاطانه و غیر تاکتیکی را داد.

فوتبالی که با وجود ورزشگاه نسبتا پر از تماشاگر، خالی از تکنیک و تاکتیک و هیجان بود و تنها دستاورد این شهرآورد باز هم حرکات و شعارهای ناشایستی بود که در حضور تعداد زیادی از بانوان هموطن صورت گرفت.

شعارهایی رکیک که متاسفانه از قاب رسانه ملی هم به گوش می رسید و خاطر مردم را مکدر کرد. شعارهایی که نه در فرهنگ ایرانی و ملی ما و نه در آئین دینی و اسلامی ما جایی ندارند و باید علت و بستر فرهنگی آن را بررسی و تحلیل کرد.

بی شک انتظار اهالی فن ، کارشناسان و هواداران واقعی فوتبال این است که با وجود قراردادهای میلیاردی مربیان و بازیکنان در لیگ برتر امسال و حضور چند بازیکن باکیفیت خارجی و این همه توجه رسانه ای به فوتبال باشگاهی ، شاهد یک شهرآورد ایده آل و حداقل در سطح آسیا باشیم.

باز هم شهرآورد صدو سی ام در حالی به پایان رسید که هیچ اندوخته ای به فوتبال باشگاهی ما نیفزود و تنها بینندگان تلویزیونی داخلی و خارجی شاهد حاشیه های نامناسبی در این بازی بی کیفیت بودند.

  • نویسنده : هوشنگ نوبخت