7 / 100 قدرت گرفته توسط Rank Math SEO   آیت‌الله دکتر امیر رضا هدایی متولد شهرستان گتوند و پرورش یافته یک خانواده عشایری و انقلابی است. پدر ایشان از معتمدین شهرستان گتوند و از رزمندگان بنام و مبتکر در تاکتیک های جنگی در مقابل ارتش بعثی عراق بودند. بزرگ شدن در خانواده عشایری و […]

7 / 100

 

آیت‌الله دکتر امیر رضا هدایی متولد شهرستان گتوند و پرورش یافته یک خانواده عشایری و انقلابی است. پدر ایشان از معتمدین شهرستان گتوند و از رزمندگان بنام و مبتکر در تاکتیک های جنگی در مقابل ارتش بعثی عراق بودند.

بزرگ شدن در خانواده عشایری و انقلابی از وی چهره متفاوت ساخت فردی که هم درد و رنج عشایر *سرافراز لر بختیاری و عرب* را به خوبی درک کرده و هم با توجه به شرایط خانوادگی و مرجع بودن نزد افکار عمومی منطقه گتوند مردم داری، پاسخگو بودن و پیگیری مشکلات مردم را از خانواده آموخته است.

دکتر امیر رضا هدایی در حوزه و دانشگاه هم توانست با تکیه بر روحیه عشایری که همان پشتکار و تلاش است خیلی زود در دانشگاه ها و حوزه های برتر استان خوزستان و کشور چه در جایگاه شاگرد و چه در جایگاه استاد، جایگاه ویژه ای کسب کند.

آشنایی با چند زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، اسپانیایی و ارتباط موثر و مشورت پذیری با نسل جوان و دانشجویان از دیگر ویژگی های ممتاز حجت الاسلام والمسلمین امیر رضایی هدایی است.

آیت‌الله هدایی این فرزند شایسته عشایر خوزستان در مدت کوتاهی از ایام تبلیغات توانست اقبال عمومی بی سابقه ای را به خود جلب کند.

  • نویسنده : محمد اردشیری/خبرنگار